Back on track

oj.. det va ett tag sen. men jag bara fick ett slag i magen som sa ; sluta skriv typ. Jag var bara tvungen och lägga bort allt som hade med skriva och läsa att göra. Det är så nära sommarlovet nu och jag vill bara njuta av ledighet. Tiden passerade och jag började sakna att skriva faktiskt. Det är skönt och bara skriva ibland. En öppen dagbok sådär :)

Men mycket mer än så hinner jag inte skriva nu. Ska hem till Nathalie och kolla på bröllopsduellen och äta smörgåstårta full med rääkor!

Resten ska väl kolla på fotboll ikväll, men jag tycker det är tråkig match, man måste la inte kolla eller. Imorgon ska jag på möte med Uefa så då får jag reda på hur allt kommer fungera med jobbet då. Spännande! ;)

Pusspuss

/ Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha jo det är ;)

2009-06-11 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0