En dag kvar

sen är det sommarlov på riktigt!! Det bästa är att komma hem på eftermiddagen o veta att man inte behöver sätta sig med något plugg. Jag pluggar dock lite teori då o då, men det är ju någonting jag vill lära mig så det är kul!

Idag blev det full rulle. Åkte till skolan och hade betygssnack i idrott o engelska. Jag blev sådär nööjd. Det värsta jag vet är när lärare säger "men det är jättebra, och det är ett jättestarkt betyg". Och?? Det står inte på pappret sen att det är +++. Jaja, får la kämpa ännu mer nästa år då. Så skönt att vi aldrig mer kommer ha en gympalektion!!! Orka packa lixom.

Sen åkte jag hem till Simon o väckte honom. Han skulle ha prov och han sätter sig en timma innan provet börjar och pluggar. Braa däär!? :P Vid 5 var det dags för mötet. Nu längtar jag extremt mycket till på måndag då första matchen är. Det va även några andra tjejer som jobbar på andra Donkar som va med också. Så vi kommer ta hand om 4 barn var, känns ganska lagom. Ett barn jag ska ha hand om är född 010101.. lite fräckt så. Han får bli min nya buddie.

Innan matchen börjar ska vi leka lite lekar med dom. Så vi ska tänka över några bra lekar.. Hjäälp tack?? Jag hatade sånt själv när jag va liten så jag vill inte utsätta dom för någon hemsk lek. Man kan inte be alla spela fotboll heller. För det är blandat tjejer o killar i åldern 6-10. Tänk om en 10-årig pajas kommer o tacklar en liten tös på 6 som hellre vill sminka sig eller något. Stackarn.

Det regnar ute och jag sitter med en stor tjockiströja :D Mysigt e det. Imorgon är det skolavslutning!!! Jag ska göra naglarna kl 10 sen är det någon lunch i skolan vid 12 o sen i Vasakyrkan kl 14. Seeent jag vet. På kvällen vill alla dra ut!? Men vi är ett gäng som nog stannar inne i min lägenhet och myyser. Får se va man kan hitta på för gott som tilltugg.

Löser seej alltid.

/ Mel ♥

Jag har typ glömt att smultron finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0