Kallt

När jag titta ut genom fönstret imorse sken solen som bara den så jag tog på mig öppna skor, klänning och drog. Hinner knappt utan för dörren innan man flyyyger bort av vinden. så jävla kaallt :( jag som ska på student också. Fast det är skönt att man inte kommer stå där i hettan, kan bli lite jobbigt. Men fan, hur skönt är det o frysa då. gah, varmt eller kallt?

Jag låg o prata med simon till tre inatt så imorse när klockan ringde va jag inte så pigg. Men det va det värt, för det är alltid kul o prata med honom. Han förstår alltid. Vaknar av mammas ljuva stämma ; ska inte du till skolan??
Då var klockan tjugo i nio och jag hade 30 min på mig. Stressade som ett djur och när jag kommer fram till klassrummet så räcker jag min bok till min lärare och sen får jag gå. Härlig dag!!

Tänk om man var en hund.. vilket liv. Iaf som Roxie, sova-gåut-äta-sova. De har inga bekymmer om läxor,skola,jobb,kärlek?, familj?. Fast jag o Simon kom fram till att vi har det  ändå ganska bra här i livet. Det finns faktiskt sånna som har det värre. Så lite tacksam är man ju.

/ Mel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0