Over

Då va första dagen avklarad! Tack o lov att alla fyra matcherna inte är fyra dagar i rad. Men ska inte klaga för det har gått såå bra. Tiden bara flög iväg. För mig känns det som klockan är 21.00 men när mamma kom in nyss o sa go natt såg jag att den var halv 12 redan.

Alla 22 barnen var jättegoa. Självklart var det någon som skulle klättra på väggarna men han va inte i min grupp :) Alla barnen var skitkaxiga o påstod att det inte var nervösa. Men sen när det väl gällde var dom inte så kaxiga längre. En liten stackare kissa ner sig...

Nästa match blir på torsdag då. Då ska vi ta emot 22 nya barn. Hoppas att dom kommer sköta sig lika fint. Jag har druckit så sjukt mkt cola. Det va längesen asså.. men det var så varmt där vi fick vänta och det fanns en kyl full med cola som det bara va o ta.

Imorgon ska jag ut och köra igen. Ska bli gott. Till helgen är det midsommar?! Känner samma ångest som inför valborg. Vad ska man gööra? På valborg är det ändå ok att dra ut.. men midsommar? Då ska man sitta vid långbord och äta mat.

Så här såg min midsommar ut ungefär för många herrans årsedan. På särö.. först dans kring stången och sen hem till trädgården där alla föräldrar blev fulla o gapiga. Härligt värre.

/ Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vad händer med bloggen? Snart tar jag bort er från mina favoriter. Skärpning Melanie! ;)

2009-06-21 @ 10:44:28
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0