Sooovaa

Ska bli så sköönt o få sova. Vi var ju i Åsa söndag-måndag.. o jag sov så jävla dåligt då. Har blivit en nap på eftermiddagen o sen sitter man uppe på natten även fast man ska upp tidigt.

Vi kollade på bröllopsduellen som sagt förut. Haha Nathalie va rolig.. hon ba  ; tänkte du inte på oss??
Men jag skulle inte kunna tänka mig att ha ett bröllop utan min bästa vän som brudtärna. no no no. Filmen var iaf rolig :)

Imorgon blir det en ganska hetsig dag. Först till skolan och ha betygssnack,( va är grejen att ha det dagen innan man slutar?) efter det ska jag försöka hinna klämma in ett träningspass och efter det blir det duscha-äta-gå ut med roxie , o sen mötet med Uefa. På SoHo i stan. Så det är skönt att det är så pass nära. Lite nervöst så,  känns så vuxet på något sätt :S

Ska kolla klart på ett vänner avsnitt sen släcka lampan.

/Mel  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0