-

Ååh vad seg jag blev nu.. Har vart på gymmet. Vi körde på som fan.. riktigt duktiga. Det är kul nu när man lärt sig alla maskinerna o så.

Gud vilken tur att vi inte hade pengar på oss igår. Idag när vi skulle hämta det som vi la undan igår, prova vi det och det såg shiiit ugly ut. Vi hittade lite andra grejer, men inget satt bra på någon av oss. Jaja .

Igår så va vi som sagt hemma hos Nathalie. Sen åkte jag o Simon hem till mig och jag däckade ganska snabbt. Hade ju vart uppe tidigt faktiskt .Hans popcorn som han käkade på igår står kvar i mitt rum så det luktar typ bergakungen där.

Twilight har kommit ut på dvd, orkar man se den igen??

pusss / mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0