Bad

Ajajaj.. dåligt me uppdatering. och jävligt svettigt ute. Kom precis hem efter övernattning hos Simon. Vi soov länge länge! Skitskönt. Men imorgon ska jag jobba kl 11 så då blir det inte lika mycket sovmorgon. Typiskt när man haft hela helgen på sig o sova ut och så sista dagen innan skolan börjar ska man jobba?!. Surt. Ikväll ska vi iaf på bio o se Änglar och Demoner. Jag är annars en jävel på att ladda ner.. men vissa filmer SKA ses på bio. Blir ju en annan känsla då.

Nu håller väl alla studentbaler på för fullt kan jag tänka mig. Känner allas ångest "vilken klänning ska jag haa". haha, jag däremot har redan löst problemet inför nästa år ;) Mamma berättade igår att hon har ett tyg i precis den färgen jag vill ha. och på jobbet har hon en skräddare som syr även balklänningar. Hon har tydligen en mall på en modell som mamma trodde jag skulle tycka om. Min mamma känner mig väl.. för det va precis så jag vill ha!! Gott e det. Kul och ha en egendesignad klänning också! wiee.

Nu ska jag byta om och gå o svettas ännu mer på gymmet.

/ mel ♥

Jag vill bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0