090519

God morgon på dig också Melanie ♥
Inte för att jag vaknade nu men ja. Jag har faktiskt varit uppe sedan halv 11. Drack färskpressad apelsinjuice till frukost, äckligt gott! MMM! Har städat lite här hemma, plockat och så. Så skönt när det är rent och städat.
Så nu har jag duschat och klätt på mig. Redo att gå till ICA och handla. Kylskåpet är rätt tomt nu. Ska investera i massavis med apelsiner.

Ja, Melanie vad skönt att du ska få gjort dina naglar idag. Skulle jag också behöva göra nu på en gång men har inte tid förrän om 9 dagar, den 28 maj.. ååh! Dom börjar redan se förjävliga ut. Vad naglar växer fort alltså!

Men lite fina är dom allt ;) .. (på avstånd) haha


Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0