090520

Hahahha jaa va kul det var!! Jag hade ju inte den blekaste om vem han var men i trappan så gav han mig en sån konstig/äcklig blick så det var därför jag skrattade.. plus att Melanie så fort han gått förbi säger: "Såg du vem de va såg du vem de va?!?" och skrattar samtidigt. Och så säger hon att det var han från Den rätte för rosing. Klart jag skrattar då, haha! Han var lite skum ja. Står där och inleder världens konservation med oss när vi är igång med våra pilatsbollar.. Hallå!? Gå och träna. Det roliga var att han sedan frågade: "Vad gör ni här då?" Ehh, vi shoppar! What does it look like?

Det var iaf skönt att träna.. svettas lite granna ;) fast det var inte så lite, haha.
Snart kommer Melanie och då ska vi knapra morötter och titta på Gossip Girl.


Hörs sen!
Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0