En månad kvar

Nathalie jag förstår precis vad du menar.. kände ungefär desamma när jag vaknade imorse. I en timma och en kvart snoozade jag. Morgonen var så seg och jag bara gick runt och gjorde inte vad jag skulle. Roxie låg och sov på min säng och jag ska lägga upp en bild på hur det ser ut när hon sover där när jag kommer hem. Ser så jäävla gott ut.

Nu sitter jag i skolan och dagen är faktiskt inte så hemsk. Bara det att resterande dagen ser ut följande.. plugg plugg o plugg.. Vilket jävla liv. Men om en månad är det sommarlov och om ETT år är jag friiii.. ETT år! Längtar så enormt.

Det är en tjej bredvid mig i datasalen som sneglar och försöker läsa, så bara för det tänker jag sluta skriva..

Puss

/Mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0