Fix you

Halsen har inte blivit bättre. Det enda som lindrar lite är té me honung faktiskt. Blir så satans varm bara. Får ta lite mangosorbet till Desperate om en stund. Orkar inte ens prata för att det gör så jävla ont.

Har en klump i magen. Imorgon kommer beskedet om Matte B. Jag förväntar mig inte högre än G. Det blir nog Ig dock. Känns helt omöjligt att det skulle blivit mer än så. Jaja. Det är bara o läsa det nästa år isf.. men hade vart så gott o ha det avklarat.

Nu ska jag gå in på hemnet o drömma mig bort lite. Åh vad jag vill ha egen lägenhet. Först ska jag klara körkortet iaf!

Jag o Patrik snackade lite mer om Britney-konserten förut. Kollade lite flygbiljetter o så.. men vi får se. Jag kan lätt tänka mig o dra till sthlm bara typ 2 dgr eller nåt i sommar. Festa o äta o shoppa lite kanske? :D Jag älskar den staden.. nån gång i mitt liv ska jag bo på Solna. Det är skitnice där tkr jag haha.. Finns nybyggda hus där me så det är inte bara ghetto. Solna är faktiskt den bäst rankade kommunen i hela Sverige. Så den är etta asså! Jag har bra smak ja ;)
ser man på.

dröm vidare
puss / mel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0