Järnbrist

Jag tror jag har järnbrist.. inte brist på hjärna, utan ämnet järn. Järn gör så att man blir pigg o så och finns bl a i blodet. Jag är fan trött hela tideen.. va är grejen?

Skulle ju dratt till Allum, men efter mitt lilla mellanmål så kom huvudvärken och det kändes som om jag levde i en dimma. Stackars nathalie som hade sminkat o gjort sig i ordning. Sorry love! men jag somnade på 2 röda sek (då var kl 5) och jag vaknade av att mobilen vibrera "svagt batteri" för ca 20 minutersen. Alltså vid 8.. Sov i tre timmar. Tur att jag har sovmorgon till halv 11 imon så jag får sova lite till. Vilken björn man är ;)

Simon vill att vi ska sola imorgon. Ska jag, ska jag inte? Jag har varit så jävla duktig o tror inte jag solat på hela året. solarium asså. Kanske någon enstaka gång. Vill inte förstöra det då.. Det är inte långt kvar till sommaren nu ändå. Är det sant förresten att man blir brunare i solen om man inte solar solarium?? Segt isåfall. Min mamma var hur nära som helst på att få hudcancer. Som tur va hann dom ta bort pricken som va drabbad. Så det händer.. hon va ganska duktig på att sola solarium och det smittades av sig på mig. Sådan mor, sådan dotter! Dock är det jävligt skönt o bara ligga där i 20 min o drömma sig bort. iiih.. beslutsångest!

Nu blir det ett avsnitt av Heroes! / Mel ♥

  jag vill ååka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0