Mani

Jag vill köra hela tiden nu!! Förut sa man "tänk när man har körkort" o så kändes det jättelångt bort. Men nu känns det som att det är på G. Ska bara köra o köra kommande veckorna. Fick inte gjort mitt pluggande utan satte mig o pluggade teori istället. Nörd.

Sebbe- jag lovar att det ska komma ett inlägg me krokenbilder haha ;)

Som ni märker är det tydligen bara jag som har gnistan kvar o skriver.. De andra har väl ett alldeles för händelselöst liv? ;) Får ta o skapa min egna blogg.. Så inte folk börjar tro att jag är lebba. cuz I'm not! Men gayfolk e sköna människor,glada o alltid trevliga typ. Jag är dock konservativ och håller mig till "kärnfamiljen".

Idag hade vi debatt i skolan.. alla va olika saker. Buddhist,katolik, nazist, liberal, kommunist.. yaa you name it. jag va LIVETS ORDARE! Haha sikken organisation.. Om du har en stark tro på Gud kommer du bli rik osv. Är du homosexuell eller fattig behöver du speciell omsorg o extra mkt kärlek från gud. Så vill ni bli rika , gå med i Livets ord o börja tro på Gud! Linda Rosing gjorde det..

Gammal bild från typ 05 :) Det va dagar ♥

Kommentarer
Postat av: Don

saaaaknar (L)

2009-05-26 @ 13:59:53
Postat av: Aliette Baby Senorita

nej men jag vet vem hon är :)

2009-05-26 @ 15:13:03
URL: http://girlstory.blogg.se/
Postat av: Tanja

Skaffa en egen blogg! Puss

2009-05-27 @ 01:09:47
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0