Miljon-Bella

Okeej nu jävlar.. Får man kopiera text från andras bloggar? Skiter i vilket för tillfället för bruden är ju ändå snart miljonär.

"ÅHH! Har gått runt med ett leende på läpparna hela morgonen, jag har ett sånt otroligt flyt just nu och nu känner jag hur det har jag slitit med så länge verkar “ge tillbaka”. Det är en framgångsvåg som jag surfar på nu och igår fick jag reda på att min webbutik Bellme, som jag startade för ett år sedan, omsätter 6 miljoner kronor! Så mitt mål att vara ekonomisk oberoende innan jag är 20  år är inte helt omöjligt."

Vem tror ni det är? Jo, men om inte kära blondinbella numera miljon-bella! EKONOMISKT OBEROENDE VID 20?? Hur då?? Jo, via bloggvärlden. Ja, jag är avundsjuk. Jävligt.. inte på henne. Utan för att jag vet att jag måste slita arslet av mig innan jag blir miljonär. Pluggaaaa massa massa år.. jobba under tiden och leva lite fattigt så. Så vid 50 kanske det är möjligt att jag flyttar in i lyxvilla. Medans hon då.. okej hon går i skolan och pluggar nu men hon har pengar för att alla vi ungdomar, haters som lovers, har klickat på hennes sida o sen har cashen rullat in och telefonsamtalen. Vad gör henne så jävla intressant? Fan, läs Carl Bildt (go gubbe) istället dom är ju lika gamla i huvudet och båda skriver politik. Dessutom handlar hon på Zara! Ne, livet är inte rättvist. Jag ser iaf inte ut som en kärring och jag är inte åldrad i förtid. Det är inget fel med politik, skippa det på bloggen bara..Kul när det går bra för andra va!? Livet straffar sig småningom ändå ska ni se. Heja mig o akta Bella!!! ♥

vs

Kommentarer
Postat av: Emilia palmen

Fan vad jag hatar den bruden va!! Läste hennes blogg förut av någon anledning men har slutat nu när hon blev lite väl mycket moderat >.< orkar inte med henne och hennes perfekta liv. Usch

2009-05-13 @ 18:00:39
Postat av: Adrianooo

Jag föredrar blondinbella <3

2009-05-13 @ 18:13:49
URL: http://adrianooo.blogg.se/
Postat av: Malin Tantgran

http://tomictomi.se/

där har ni en vän, han är lika patetisk som ni.

han mår också bra av att trycka ner folk.. han har faktiskt lyckats med att bli stor på det sättet med.. attans!

2009-05-14 @ 00:16:58
URL: http://malintantgran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0