Nära döden

Haha, vad jag skratta åt mig själv. Jag jobbade på Limit butiken i Ale idag istället för här i olskroken för en tjej var sjuk. Så skulle jag stänga där idag också och jag har aldrig stängt i Ale. När jag sedan larmat, allt är klappat och klart, ska jag ut i sista dörren för att låsa den. Och jag skojar inte när jag säger att ljudet som kom var lika högt som när dom ska kolla "krig-larmet". Ni vet det larmet som dom kollar varje månad så det funkar ifall det någon gång skulle vara krig. Iaf, i vanliga fall när jag stänger i olskroken är inte det så högt. Det är alltså av säkerhetsskäl den piper en pytteliten stund när man precis låst för att kolla att det funkar. Jag hooppar av rädsla, mitt hjärta slår i 2000 då jag börjar springa mot ytterdörren! Och så sluta det låta. Jag var nära döden. Puh!

Nathalies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0