Queer

God morgon!

1. Mina ben värker, jag vet inte varför
2. Jag hade nog en av de bästa kvällarna igår
3. Solen skiner och jag tror iaf att det är varmt

Mitt humöör är skitbra, för alla älskar väl en lyckad utekväll? Så synd om Putte bara som fick sluta 4 och missa Queer. Jag älskade hela stället. Jag drack lagom hela tiden utan och må illa (BRA MELANIE!starkt jobbat) :D :D Vi började på Gretas då där Patrik va bartender. Så duktig :D Där va Jens o några till. Från och med nu ska jag se till vad alla jag är med heter och inte glömma det. För fan va man kan skämma ut sig haha! Inga namn nämnda. Det var skitroligt iaf.. o låten "I kissed a girl" kom där... väldigt passande på det stället. Jag o nathalie dansa o drev me lite lebbar innan vi gick vidare. Till Park Lane och Queer.

Haha, vi går in o ska köpa i baren.. på baren så står typ 4 killar med bara nån glittrig trasa runt juvelen och daansar. Vi bara titta på varandra o börja typ asskraatta.. Det va ungefär va resten av kvällen handla om haha.. jag är ganska van o se killar kyssas nu kan man säga. Helt plötsligt ser jag en kort kille med stora läppar.. Det va Bobby! Linda Rosings lille vän.. Sen senare så sitter han Johan i baren. Som också vart med i Linda Rosings program. Varför ska jag träffa alla dom?? kan jag inte få träffa nån mer o bättre kändis.

Får inte glömma nämna Dennis som vi träffade också. Jag ba frågade honom av en slump ; bloggar du? han ba ; ja, jag har en ganska stor blogg faktiskt. Det visa sig att han har ungefär lika mkt läsare som Elita typ.. dennism.se iaf :) För att göra den större :)

 Bilder kommer iaf lite senare . Nu måste jag ut i solen.. om 35 min så börjar den bli som starkast!

Puss

/Mel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0