Skylla mig själv?

nej, inget firande idag. icke godkänt i matte b ! Starkt jobbat. Jag är inte ensam iaf, så nästa år tjejer, då fixar vi det! Kan inte säga att jag är direkt besviken men tänk alla dom timmar jag suttit där o ändå försökt en del. Det blir lika många timmar nästa år.. jippie. naat.. jag ska inte tröstäta iaf. Nej!! Gick in på gina tricot o kollade lite.. fanns ingenting. så vafan ska man göra.. Sjuk är man också. Vaknade till vid 4 inatt eller imorse.. kändes som jag hade en kniv i halsen. Bad till gud att kl skulle va 7 så jag kunde gå upp o göra té. Då va den fyra men jag gick upp o gjorde té iaf o kollade på nån skit på tv. Somnade om i två timmar o sen skulle man upp igen!

Känns skitdeppigt idag asså.

jaja.. får stå ut det lilla som är kvar bara då.

Meell ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0