Woho!

Nu har jag kört!!! Första lektionen. Trodde jag skulle få starta o stanna på en parkering. Men nej nej! Körde där bakom vid Liseberg så hade ju mötande bilar o grejer. Helt sjukt att JAG satt bakom ratten :O men det var så jävla roligt iaf och jag vill bara ha körkortet nu så jag kan cruiisa ner till Åsa!!! Men sakta i backarna, en hel del kvar att lära sig. Har bokat på torsdag igen iaf! Wie, fick bara ett kärringstopp :D o det va efter ett tag.. trodde typ jag kunde köra efter några gångers start. Men naaj, släppte kopplingen för snabbt o då sa det stopp! Det va iaf jävligt roligt.

Nu måste jag tyvärr plugga. Jag som ville sitta på en skön uteservering bara. Det är inte mycket kvar iaf.. o jag o Johanna har lagt upp lite planer på kommande dagar. Nästa måndag när vi har jävla håltimman! så ska vi unna oss Max! Det är vi värda efter alla måndagar vi lidit..

Jag är ju ingen partyprisse så.. men nu är det två partyn på G! På fredag ska vi ut ja, nathalie o putte . Putte ska ha praktik på Gretas o sen ska vi till queer på park lane? omg? typ. Jag känner mig iaf ordentligt taggad. Helgen efter det är Johannas födelsedag, så då blir det somriga klänningar, grill o bacardi breezer..eller nåt ;) Sommaren är näääära! men var är vädret??

erkänn fet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0