Bum like you

Tjaa !

Nu är jag hemma och lyssnar på musik höögt. Finns det en skönare känsla än när man vart i skolan hela dagen, kommer hem och är alldeles ensam o lyssnar vad man vill högt. Jag lyssnar på Robyns Bum Like You. Skön låt som INTE finns med på spotify!!

Hur va dagen då? Som sagt var jag otaggad inför utegympa under grå himmel. Dock tog jag mig dit ändå, väl på plats blev jag direkt på humör tack vare min goaa klass ♥. Så det va skoj. Hade nationella muntligt i engelska, vi fick sitta o snacka om facebook. Inte så svårt..

En grej som är jävligt läskig, är att jag har drömt nu två gånger att jag är med i en skottlossning. Det är inte jag som skjuter utan jag är typ offer o kryper ihop intill en vägg. Någon som kan tyda drömmar? Annars är det google som gäller.. börjar bli seriöst orolig. Det har faktiskt hänt mig att jag drömt en grej och sen har det hänt. Jag har lite av ett sjätte sinne ibland. Kan tyda vad människor ska säga och när de ljuger.. eller är det bara att man känner personer jävligt bra? Ne, måste sluta filosofa en gång för alla.

Nu ska jag sätta på tvätt .

/Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Adrianooo

Gillar er med ;)

2009-05-14 @ 15:43:29
URL: http://adrianooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0