Idoler

haha ja orkar verkligen inte pallra mig upp till tvättstugan. Varför kan inte jag ha en egen tvättmaskin i badrummet? Sen skulle ett minikylskåp vara bra att ha också i rummet. När man börjar bli hungrig in på natten men inte orkar dra sig till köket för det är man ändå för trött för.

I alla fall så har jag två idoler. Människor som är ganska olika men gemensamt har dem ett ökat värde hos mig.

Den första är Elita Löfblad. Kom ni ihåg henne när hon va med i Big Brother? God damn, vilken tråkig människa!! Hon gjorde ingenting, sa typ ingenting. Skitblyg.. Alla kan inte prata som mig, men hon var med i tv och beter sig så där tråkigt. Sen en dag så bara hittar jag hennes blogg.. fyfaaaaaaan vilken rolig tjej!! Seriöst, om jag får välja en person o festa med så skulle jag välja Elita! Exakt min humor och sådär sköönt bitter som jag också kan vara ibland.

Den andra är Magdalena Graaf. Okej, hon har passerat trettio och är trebarnsmamma. Men det är inte så att hon har tre döttrar och är värsta mesiga morsan. Nej, 3 söner tar hon hand om!! Hon är också så sjukt rolig och jag trodde inte att hon var som hon är. Läste hennes bok för ett par årsedan och den var skitbra. Nu har hon också börjat blogga.

Ne, så att dom gillar jag o deras bloggar följer jag iaf.. Vem följer ni?

Love / Mel


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag följer också Elitas. Gillar henne.

Puss

2009-05-14 @ 20:20:01
URL: http://taaanjaa.blogg.se/
Postat av: Mattias abulu

Nämen, Elita!! Hon var bäst i BB! :D

2009-05-14 @ 21:38:11
URL: http://mattiasabulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0