Lill-lördag

Ja, eller så var det så att Linda Rosing inte var det minsta seriös. Det var ju endast för att dem skulle få ett bra tv-program och dra in stålarna liksom!

Iaf. Jag har duschat och ätit frukost. Skulle egentligen ut och springa kl 6 i morse med Adriano men när jag vaknade och tittade ut så var himlen alldeles mörkgrå. Hela himlen! Inte minsta lilla spricka. Så var inte så sugen på det längre. Och så var jag ju rätt trött också, i och med att jag somnade vid 1. No good. Men det var skönt att få somna om där.

Idag ska jag iväg till "Blosset" hade jag tänkt och hämta ut min klänning från H&M. Senare blir det spinning och styrka med Mel. Ska bli skönt faktiskt. Var längesedan nu, och jag har saknat de där små spinning-cyklarna och svetten som rinner över hela kroppen.. Grr. Haha. Nej, men ärligt talat så gillar jag att svettas när jag tränar. Då känner man att någonting händer iaf.

Oooh, ikväll är det Grey's Anatomy! Fast vi hörs innan det.

Puss och kram
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0