Skärpning!!

Tjejer, allvarligt talat. IDAG börjades  Matthew Williamsons kollektion att säljas och nu gick jag in på H&Ms hemsida för att bara kika lite. SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT.. What?

Ja, alltså allting är i princip redan slutsålt. Varför då? För att ni avgudar Matthew Williamson och hans kläder? Fast ni typ inte visste vem han var innan eller? Håller inte med dig Nathalie, vissa grejer är råfula. Färgglatt kan man ju inte säga annat än att det är. Jag som föredrar svarta kläder.. Jag får väl vänta på att Victoria Beckham gör en egen kollektion till mig då da och så får ni andra påfåglar njuta av Matthews.

Det är jag o Posh.. Vi kör på den klassiska stilen o vi ler inte på bild.

/ Meeel ♥

Kommentarer
Postat av: Don

Meeeeeeel sluta hata Matthew! jag var faktiskt först in på h&m klockan 10 imorse! :O

2009-05-14 @ 21:27:15
Postat av: Melaanie

Neej men va säger du.. Fynda du något? :D

2009-05-14 @ 21:37:35
URL: http://gayogirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAH fan vad skön du är mel!

2009-05-14 @ 21:42:30
Postat av: Jossan

jag var i affären, inget sålde ... =P

2009-05-14 @ 22:01:57
URL: http://jossda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycke bra skrivet forsätt såå;) släng blondin bbella o dom här hahaha

2009-05-14 @ 22:08:53
Postat av: Anonym

FÄRGFÄRGFÄRG WOHO MELLAN SKA HA FÄRG!!



PLUS INGA MER DAAHH MINER NÄR JAG BERÄTTAR SAKER!!!!!!

YEho Melanie Williamson

2009-05-14 @ 22:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0