YoOoO!

heej :D
Kom nyss hem från skolan...har gått väldigt fort idag, har mest suttit och snackat känns det som!
idag har jag iaf lärt mig "Singapore sling" "john collins" "p-2" och "dry martini" Jätte roligt, höhöhö!
nästa fredag ska vi blanda med riktig sprit och dricka upp AALLT :D:D inte många som får kröka i skolan :D
MEN DET FÅR JAG BARA FÖR ATT JAG ÄR BÄST!

Mel! Kissie har rätt! det är as sunkigt och äckligt och irriterande med unga mammor! om dom inte är 30 plus! vem vill stoppa in nått i deras fladderfitta sen liksom!
du måste ju tänka logiskt mel! det ser inte bra ut att vara tjock!
Hoppas inte att Nettan e lika dum som Mel är ibland! och hon ska ändå va den "smarta" av oss :S


 
Puss och smek på snoppen!
Putte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0