Förhör

 

Kl nu: 23:58
Namn: Melanie
Piercingar: räknas öron?
Längd: 156
Skostorlek:
37
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja.
Tycker andra att du är attraktiv: Do u?
Dricker du: Händer
Använder du droger: Nejnej
Röker du: Ja
Snusar du: Aldrig i livet
Vilket shampoo använder du: L'oreal mest
Vilken parfym använder du: Dkny . Det ljusrosa äpplet :)
Vad är du rädd för: Att gå miste om något jag håller kärt


SENASTE..
Film du hyrde;
Donkey punch
Film du köpte: haha, det va längesen
Låten du lyssnade på: 9 mm
Låten du hade på hjärna: heartache on the dancefloor
Låten du laddade ner: bara spotify
Personen du ringde sist: Simon
Tv program du tittade på: ehm..
Personen du tänkte på: Mamma faktiskt

FAVORIT..
Mat: beror på vad jag är sugen

Låt: efter humöret
Sak att göra: träffa sånna jag tkr om
Sport: SATS
Dryck: Vatten
Kläder: tunikor är alltid skönt
Film: hm..
Bil: Bmw X6

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke
: ja
Gråtit över en flicka: Inte för att jag varit kär nej.
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: Nope
Blivit arresterad: Nej inte än ;)

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2.
Gånger ditt hjärta brustit: Vet inte hur man ska räkna här?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En gång på dagis faktiskt :D
Ärr du har på kroppen: Tummen efter en jävla potatisskalare

 


vad/vilket
Ska bli skoj:
Studenten 2010
Ska inte bli skoj: Ännu ett år med plugg
Sparar du till: Inget speciellt faktiskt
väntar du på: att få resa!!!
Pålägg som gäller: nutella
Dagens dryck: Färskpressad apelsinjuice

SENASTE..
Personen du fick mail av: facebook "nathalie har taggat dig.."
Personen du fick brev av: Linda
Personen du fick sms av: Amanda
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Inte igår iaf..
Saken du köpte: kyckling&bacon baguette på franska
Var det kul: naat
Hur tidigt stiger du upp: 8 kanske.. 11 på helgen
Gillar du att slåss: A på simon :)
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Det vet man aldrig
Vad är du allergisk mot: getingar,mygg o pollen
Var har du ont: nacken, sovit skevt
Använder du hårspray: nejsh

Kan du stå på händer:
Nej haha
Favorit serie: Gossip Girl
Håkan Hellström eller The Ark: måste man?
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: får googla på det
Salt eller socker:
en härlig blandning
Gillar du ketchup:
Bara Heinz

Är du glad nu: Ja
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja, syrran min.
Vad dansar du till: allt som går
Göteborg är: en dålig partystad
Kan du sjunga: Jag kan om jag vill :D
Mer värt än guld: Mami <3
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Nya Zealand, stavas det så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0