Friday

Det är fredagkväll och jag har faktiskt fått gjort mycket idag utan att stressa. Hade körlektion, det va lite lääskigt men skitkul! Skulle köra i en nedförsbacke och det kittlades så in i helvete i magen.

Har pratat med min syster och nu är hela mammas 50-årsgrejs planerat o bokat! Känns så skönt att det är avklarat. Lovade ju även mamsen att städa så har gjort det o nu luktar det ajax. Jag har varit så suugen på bacon jättelänge haha, det e gottt. Så jag lagade carbonara, ni skulle smaakat.. mmmm!!! Däckade på sängen efter det. Sen tog jag en tripp till stan, Nathalie skulle följt med men hon hade också däckat. Men jag löste det så bra själv så. Ibland är det bättre att vara egen ;) Köpte present till Johanna som fyller år idag! Ska ju dit imorgon. Idag ska hon fira på min kusins restaurang. Hoppas ni blir nöjda :D

Nu sitter jag o mamma o dricker rosé o tjötar lite. Jag måste hoppa in i duschen för är äcklig efter allt städande. Ikväll blir det lugnt för jag måste bli frisk.. har fått magkatarr på köpet :/ Illa. Simon kommer hit efter sin match o då ska vi ta igen massa mys. Imorgon kommer Julia hem som blir 5 månader idag. Saknar lillan <3

/ Mel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0