JUNI

Det är äääntligen juni!! Snart har halva året gott.. Niiice. Igår kom jag i säng så pass sent, så imorse klickade jag bort alarmet. Försenad as always ;) Det är en måndagsritual nu att jag kommer stormandes in på filosofilektionen haha. Dagen var såklart jätteonödiiig men tänkte att jag kan lika väl gå denna dagen o skippa resten . Så har lite sommarlov kan man väl säga.. Becka körde mig och Johanna till Max, vi åkte utan taak o det va jätteskönt ! Bara att folk glodde men vem bryr sig. Jag va så mätt så jag kunde knappt gå efter, men vi va jävligt belåtna ;)

Efter det snurrade vi runt lite på avenyn bland champagnesprutande studenter.. självklart är det folk som ska gnälla!! Seriöst, varför ska dom va sånna bitterfittor.. Det handlar om kanske 2-3 veckor om året.. Fattar dem inte att man kanske är glad när man gått i skolan i jävligt många år o äntligen är klar, att man är glad o firar. Surt att dom har taskigt liv, men det är deras ansvar.

Eftersom skolan slutade kl 3 , så hann jag inte vara i den starka solen. Så jag o Simon drog till solariet. Jag testade sånt ståsolarium. Rekommenderas starkt. Det är dubbelt så starkt så man behöver bara stå i 10 min, så är det som man solat 20 då. Nu ska jag hämta en kall vattenflaska ur kylen, finns det något goare än kylskåpskallt vatten?

/ Mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0