Natti natt

åh va jag ska lägga mig nu. Kommer dock inte sova så många timmar för psykologin börjar 8 imon.. men det är bara betygssnack o sen ska jag hem. Klockan 10 börjar min fjärde körlektion :) Vi ska ut i örgryte sa han o köra lite bland villor och uppförsbackar. Såå stay inside, om ni bor där. Ne då, jag kör som en riktigt rutinerad förare. Sen lovade jag mamma att städa upp ordentligt, då blir hon glaad.

Kvällen spenderades hos patrik med addi o nathi. Vi skulle hyra en film o det tog hundra år innan vi valde. Jag sprang mest runt som en fyraåring fram och tillbaka, in o ut genom butiken. Känns inte som man är 18 år direkt.. Till slut valde dom Mirrors??? Som jag redan settt. Under första timman va alla jätteoseriösa o roliga. Sen skulle alla helt plötsligt bli helt jävla inne i filmen. Utom jag för jag va hyperaktiv, så jag o Donna hade en dialog innan hon började bitas o Patrik slängde ut henne. Då gick (sprang) jag hem.. jag blir paranoid när jag går hem själv i kvällsmörkret.

/ Mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0