S O MM A R LOV

Det går inte in i min hjärnaaa.. Vi är lediga 2 månader plus lite till!! Underbaart. Jag klagar då inte.

Igår börjades dagen då med att göra naglarna. Jessica som gör dom är för jävla rolig. Så det gick fort igår. Sen sprang jag i ösregnet till skolan o där serverades det tacobuffé med rå köttfärs typ. Den var fortfarande rosa :S men vadå tacos på en skolavslutning? haha aja.. Sen gick vi till Vasakyrkan där det va lite uppträdande o utdelning av stipendium. Jag gick hem med 5000 i fickan för språkstipendium..  NAT! Men det gjorde Joel :P Grattiiiis. En snubbe i ettan vann 50.000 kr. Fattar ni?

50.000 kr för att man varit trevlig o ambitiös.. Deeen ni.

Jag hade körlektion och fick starta i backe o sånt. Bilen rullade bak nån gång och tuur va det att ingen bil va bakom haha, oops. Men sen gick det så bra så o det var roligt as always. Sen stressade jag bort till Gamla Ullevi med Simon för att fixa mitt passerkort till EM. Vi snurrade runt hela skiten men ingenting var öppet.. o sen precis när vi bestämde oss för att dra hem så är det en barack man ska gå in i. Man skulle ta ett kort också.. o där kom jag stressad med burrigt hår pga regnet. Gissa om jag blev heet på kortet? ;)

På kvällen kom alla tjejror hem till mig och vi åt o åt o ååt. Roxie var i paradiset bland all uppmärksamhet. Det var jättemysigt iaf :) Och grattis till Hennings som tog körkortet igåår .. Wie! Nu ska jag få åka hem o bada hos dig så fort det blir varmt. duu lovade!

Här kommer lite pics från dagen:

En liten del av folket

Den "udda" delen av folket aka mina favoriter ;)

En lång öbo, en dvärg o en annan öbo som blev 5000 kr rikare..

Huligan-Robban

Nu blir det lite vägmärken som ska pluggas in ! / Mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0