Vila i fred

Ni vet att det var ett mord för inte så längesen? På en femtonårig tjej som hette Therese.

Hon dog pga avundsjuka. Therese hade sex med en kille som redan hade en tjej. En helt psykad tjej som manipulerar sin kille till att döda Therese o på så sätt visar han hur mycket han älskar sin flickvän. Det är sinnessjukt!!! De är 15-år. De mördar en tjej. Inte ens misshandel är okej, men då kan man ända försöka rädda ens liv. Men nu är hon död och kan aldrig komma tillbaka. Jag menar inte att killen är oskyldig. Båda är såklart skyldiga och fatta va dom har gjort? Tänk på Therese familj och vänner.. de är lämnade i sorg.

Anledningen till att jag tar upp det här nu är för att jag hittade Therese blogg. Jag satt o läste en helt vanlig tjejs blogg, bara det att hon lever inte längre. Tanken fick mig helt tom. Helt otroligt att dem inte kunde låta henne vara bara. Löst problemet på något annat sätt.. Va hjälpte det att mörda henne? Trodde de att de skulle komma undan på något vis eller? Jag blir så jävla arg o irriterad på sånt. Det finns inte så mycket att göra nu mer än att Therese får förhoppningsvis vila i fred, mördarna får sig ett jävla straff. Egentligen borde man ta dom och slå deras huvuden mot klippan precis som dom gjorde med Therese. Så de också får lida!!! Snorvalpar.

 / Mel utan hjärta

Kommentarer
Postat av: Becca

Fyfan va sjukt!! vilka normala människor gör något sånt ens? oh va arg jag blir!!

2009-06-13 @ 18:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0