Åh gossip girl

Har precis tittat på "På smällen" och den är ju bara så rolig. En riktigt mysig film! Man skrattar ju bara man ser Seth Rogen. Tycker det är så kul att det är just han som gör henne på smällen. Killen som verkligen inte är hennes typ. Nästan så att hon äcklades när hon vaknade upp dagen efter och såg honom. Och han som sitter i sin lilla lya med 4 andra vänner och röker på dagarna långa och säger "fuck" i varannan mening. Riktigt rolig film!

Gårdagen/kvällen med Melanie och Gossip Girl kunde inte vart bättre. Slutade perfekt! Tårarna tittade fram. Det är sjukt vad man lever sig in i den serien. Det är inte på riktigt men det känns så himla verkligt. Sjukt, jag vet. Jag önskar att jag var med. Ja, det var iaf en mysig kväll. Gotta oss med vindruvor och morötter.. frestande? haha. Inte som en påse godis kanske. Men känns bättre. Simon kom över en liten stund och såg sista avsnittet med oss också. 

Nu ska jag snart iväg och möta Melanie för att gå och träna. Idag blir det inget pass dock. Bara gymmet. 

Pusssss
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0