ÄNTLIGEN HEMMA!

Nej, inte kassa tv-serien "äntligen hemma" utan jag är äntligen hemma från en hel dag på jobbet, och det är skööönt! Jag har varit så seg att jag nästan har kunnat somna stående vid vissa tillfällen. Men men, som jag sa så är det bara att ta det.

Ja, just det. Det var de som jag tänkte ta upp. Som min kära Melanie skrev innan så är butiken Zara inte något att hänga i granen.
Jag köpte en väska förra året, i slutet av augusti. Nu, inte ens ett år senare gick den sönder i dragkedjorna (det finns 2 st på väskan). Jag gick tillbaka igår för att reklamera den. Butikschefen (som var en riktig bitterfitta) tog med väskan in på kontoret för att leta upp artikelnumret i datorn, för jag har nämligen inte kvar kvittot (spara alltid kvitto). Hon kommer tillbaka och säger att jag kan få ersättning för den. Men vad för ersättning? Jo, 59 kr!! För "det var de sista priset väskan såldes för". Okej. Jag betalade alltså 949 kr för den. Tror ni på fullaste allvar att dom sänker en väska så mycket i pris, PÅ ZARA? Jag menar, det är inte så att dom har brist på kunder. Jaja. Hursomhelst, det löste sig till slut iaf för jag kom på att jag betalade väskan med kort. Jag skrev alltså ut kontoudraget den månaden och gick tillbaka, och dom skickade väskan på lagning. HA HA!!

Jag säger bara




Köss Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0