Buona Notte

Ska bara torka håret och platta det sen är det dags o nana.
Börjar nio med utegympa imorgon. Tänker inte åka dit om det regnar. Slottsskogsvallens omklädningsrum är dessutom äckliga. Tänk alla killar i Bäckens hockey och järnbrott kanske också? som har dratt av sig sina hockeyskydd och sen gått  in i duschen och spridit sin fotsvamp från de varma svettiga skridskorna. Euuuw ..

Jaja, det löser sig. Har ifs redan använt duscharna.. men jag tänkte inte på det då haha.

SOV GOTT !

/ Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha är det sant, plattar du håret innan du lägger dig? Why?! Du är nästan värre än mig (okej, jag erkänner...jag plattar också håret ibland innan jag ska sova..om jag ska upp väääldigt tidigt)

2009-05-14 @ 06:45:18
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0