Cash flow

Vilken dag.. tiden har bara runnit iväg. Önskar att alla arbetspass var så här. Väldigt lättförtjänta pengar måste jag säga, sånt gillar vi. Ansiktsmålningen gick hur bra som helst och alla var jättenöjda haha. Kom massor av barn.. och en vuxen? Jag blev lika chockad. Ett gäng 30-åriga män kom, en svensexa såklart, och så skulle han bli utsatt för min fina ansiktsmålning. Han blev hello kitty. Dem var iaf jättetrevliga även fast dom stank öl. Fick en kram av allihopa och så önskade jag lycka till me bröllopeet :)

Ikväll är eurovision men jag måste erkänna att jag bryr mig inte såå mycket i år. Förra året gjorde jag det för jag hejade på Charlotte Perelli och så vann ju hon så jag var tvungen att fullfölja ända till den stora finalen. Men i år.. la voix? Je n'aime pas..

Så jag träffar min babe ikväll istället och hittar på något mys!

 "Jag vill bli sapajderman"
 Blev han inte söt ? :)

Nu ska jag dränka mina händer i handkräm för dom är som sandpapper efter dagens insats..

 /Mel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0