Deg

Fyyyfaan va det värker i mina fötter o ben. Den där växtvärkskänslan, men har inte växt de senaste 5 åren så det är inte det. Däremot har jag sprungit fram o tillbaka i 5 timmar o serverat glupska basketspelare. Faan vilka monster, de äter som djur!! Men bra att det va så mycket folk så tiden gick undan.

Ska bli så gött o bara ta på sig mjukiskläder o ta det lugnt resten av dagen. Kolla lite Heroes avsnitt.. som jag somnat till :) Ska lägga mig i tid också så jag inte somnar i skolan imorgon. En heeel vecka framför sig. Efter denna veckan är det juni. Helt sjukt va tiden rinner iväg.. imorgon har jag körlektion!! iih, lite nervöst men ska bli så jävla skoj o äntligen få sätta sig bakom ratten.

Igår va vi på bio.. Filmen var skitbra. Den va lite tjötig så ibörjan men den blev jävligt spännande sen. Nu ska jag slappa framför tvn..

pusspuss / mel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0