Dirt off your shoulder

Dagen går mot sitt slut.. dags för lite skönhetssömn. Imorgon blir en go dag.. 8-10. Då ska jag hem och fortsätta sova.. Det behövs. På lördag ska jag jobba kl 11 så det blir ingen sovmorgon då heller.

Idag tog jag förövrigt min sista antibiotikakapsel. Äntligen är skiten över så imorgon ska jag börja träna igen. Kom igång så jävla bra där ett tag, sen åkte jag på uvi och man ska inte träna med infektion i kroppen. Så får börja om på nytt igen. Om jag börjar för hårt direkt blir jag förkyld så får ta en mjukstart. Stört..

Nu ska jag och hon hära krypa till kojs..

nana gott / mel ♥

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha Mel, är inte 11 sovmorgon? Du är knäpp. Jag har sovmorgon om jag får sova till 8-9 typ.. :p

2009-05-15 @ 09:03:57
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0