Emo

Nu är helgen över. Fan va tiden rinner iväg..

Herreguud va jag har ätit gott ikväll. Min kusin är grym kock!

Just nu är jag på sånt humör där jag inte orkar med folk som inte förstår. Ni vet när man förklarar en sak och folk ba ; va? va menar du? Då vill jag bara skrika.

Jag undrar en grej.. är det bara jag eller blir ni också känsliga fram mot natten? Tankarna bara snurrar runt, man tänker tillbaka på minnen eller på framtiden. Det hjälper inte att jag ska gå o lägga mig i en tom säng nu heller. Vill ju ha mitt hjärta bredvid mig. Älskar att bara vakna mitt i natten o så finns han där.

Sen är jag arg för att mina favoritbyxor har fått ett litet håll där vid ljumsken ungefär. Rätt som det är kommer det bara rivas upp hela vägen. Why man? Varför mina älsklingsbyxor som passar till allt.. Simon, du får en gissning om vilka det är ;)

Tror det är dags för mig att avrunda. Sminket ska av och tänderna ska borstas. Jag vet, ska ta tandtråd tills det blöder. Såå skön smärta hahaa, emooo? Aa, blir la lite Tokio Hotel till också.

Puss o kram! / Mel ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0