En jävel på kärlek

Klockan är 10 och om en timma ska jag infinna mig på jobbet. Solen skiner såklart bara för att jag ska jobba.. kanske inte bara. Det blir förhoppningsvis en bra dag för jag ska ta hand om alla barn som kommer. Dom kan få göra fiskedamm, ansiktsmålning och vara med i teckningstävling. De får välja om de vill bli spindelmannen eller hello kitty!

Fyfan va jag snorar.. jag låter som en sjuk liten 10-åring på rösten just nu. Dessutom svepte jag hela min kopp té så jag dör av värme och nu måste jag platta o föna håret. Hatar och vara varm och snuvig samtidigt.

Igår kollade vi på en stöörd jävla film! Donkey Punch. Bara namnet.. vet ni inte vad det är ; GOOGLA! ;) Tre tjejer som åker till Mallis för att festa och sola, självklart möter dom ett gäng snygga killar och så drar dom iväg på en jäääävligt nice yacht. Resten får ni kolla själva. Jag kan säga att jag var i psykisk ohälsa efteråt. och patrik.. vadå skräck? :s det är typ en thriller. Dessutom var du ute med Lovisa när vi ringde så skyll dig sj ;)

Nu måste jag göra mig fin så alla barnen kommer tycka om mig. Jag fattar inte sånna som bara "jag hatar barn". Jag gillar iaf barn.. inte alla kanske.

Nathalie, hade jag kunnat göra någonting så vet du att jag hade gjort det! ♥

Puss o kram! / Mel ♥  

Kommentarer
Postat av: Tanja

Haha, visst är filmen helt sjuk....

Jag älskar också ungar..synd att jag missade sminkningen, jag hade velat bli spindelmannen!

2009-05-17 @ 18:14:36
URL: http://taaanjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0