Eurovision semi-final

Sitter i soffan med våran älskling Donna, Patriks underbara rottweiler. Hon har gosat in sig här mellan oss. Mysigt! 
Innan var hon en mardröm men han har fått pli på henne så nu är hon fantastiskt mysig.

Eurovision är vad som visas på tv:n hemma här hos Patrik. Det tvingas man se på också ja.. Fast det kan faktiskt vara lite kul att se. 
Patrik ser helst att Azerbaijan, Grekland, Finland, Turkiet eller Montenegro vinner. Rätt många att välja mellan där ja. Men tur är väl det då hans chans att bli besviken är mindre, haha. 

Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig men Azerbaijan's bidrag är faktiskt bra. Men det hade ju vart kul om Sverige kunde vinna för en gång skull. Eller vad säger ni?


Go Malena!

Jag måste erkänna att jag gillar La Voix.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0