Finally here

Ligger i min goaa säng me datan nu och ska snart sova..

Kul och börja blogga igen.. detta är faktiskt min andra. Den första lades ner så ingen idé ni letar efter den ;)
Va roligt Putti för dig att Malena vann.. På lördag äre fest när den stora finalen äär :D En repris från förra året.. Hoppas jag är i bättre tillstånd till omröstningen än va jag va då...

Har varit ute med Nathalie en bra jävla stund och pratat problem.. Alltid är det ju något. Mitt stora problem är att jag är i mitten av månaden och har 19 kr kvar på kortet. En femma i plånboken kanske..

För mig som fortfarande går i skolan till skillnad från dem här andra två på denna bloggen, va det matte b prov idag.
Åt pipsvängen med det säger jag bara.. Fyra timmar hade man på sig, jag löste allt på knappt en.

Jag hatar alla som skriver jättelånga blogginlägg så jag lär skriva korta och många, förmodligen det mest seriösaste här också.. blir la bra? lite gott o blandat. Tänk att tre så olika personer som oss ändå kan vara så lika och ha så jävla skoj. Underbart!!

  Två plankor o en gay.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0