Fläder

Det känns som om det är söndag men det är det inte .. skönt :) Jag o Nathalie har precis käkat räkor. Är proppmätt nu! Nu ska vi ta en nap o sen ska vi upp o göra oss i ordning. Vi drar till Gretas först o främst sen vet man aldrig vart kvällen kan sluta ;)

Det var skitgött o sola förut. Vi köpte med oss jordgubbar o en sån där Vitamin Defence . Alla tjatar att dom är så goa. Det va citrus/fläder smak o den va faktiskt skitgo, o så är den ju nyttig med. Smaka typ flädersaft.. så den ska man ju köpa igen. Vi va typ övertrötta o bara låg o skratta åt allt vi sa. Varför kan man inte få stopp på skrattet när man är övertrött? Jag skrattar tills min mage krampar.. jävligt kul ändå.

Imorgon är det mors dag :) Hoppas ni visar eran mamma hur mycket hon betyder då. För det ska iaf jag göra!

Nu ska vi nana en stund.

Puss / Mel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0