fuck

Imorse vaknade jag av jättesnuvaa o kunde knappt andas o halsen kliade. Mm, allergi. Men under dagen så har jag haft skitont i halsen också, det får man väl inte av allergi eller?? Så förmodligen är sjukans på g. Naaj :( Spelar ingen roll, min helg är redan planerad o inget ska ändra det. Om jag typ inte får 40 graders  feber eller nåt o inte ens orkar stå. Håller på o städar mitt rum för det är en enda stor röra. Fifan..

Jag hatar o ha ont i halsen!!! Jag blir typ handikappad o bara stirrar in i väggen. Ska åka till Maxi med mamma o köpa nya téer o honung sen ska jag surpla på det hela kvällen. Jag vill fortsätta läsa andra boken av Twilight.. har den hemma o har läst typ4 sidor sen sa det stopp. Men dem är så spännandee :) Man är faktiskt inte nörd för att man läser en bok, man är intellektuell ;) Till och med Donya läser ! tihi..

Skulle haft shoppingdag me Nathalie men tuur att vi inte hade det. Ja,det regnar ju som satan.

Stackars min lilla Roxie idag. En fågel höll på o reta henne när hon va ute, så hon sprang iväg hela tiden för o undvika den. Men den jäveln flög ikapp.. o släpper en baj rätt på hennes rygg!!!! Fittfågel va.. säger det, hatar dom. Jag skiter i om folk stirrar när jag duckar för att en fågel flyger över mig. Dom är äckliga o smutsiga. Men hon fick duscha igen så va det problemet löst.

/ Mel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0