hahaha

Oh herregud!! Det blir mycket Rosing idag. För vet ni vem vi träffade på gymmet?? Han Fredrik som höll på med sina karate-moves och va helt störd!!

Det börjar med att han går upp för trappan när vi går ner och jag kan inte låta bli att asgarva. Jättediskret, verkligen.. NATHALIE visste inte vem det va men hon skratta ändå. Fan va äcklig seriöst.. han hade ett jättestort brottarlinne som hängde så långt ner så brösten va utanför o massa massa hår då. Sen går han typ fram o tillbaka överallt och ler. Sen när vi satt på varsin pilatesboll och körde mage så kommer han..HAN KOMMER FRAM.

- Kände ni igen mig från den rätte för rosing eller?
- Eh aa..

Seriöst, fan va B, att gå fram och fråga "känner ni igen mig?" jag skrattar fortfarande. Men vi hade en trevlig konversation om programmet. Nathalie, du hade ju rätt då.. mestadels av programmet var ganska så bluff :) Jag hade fel, det var typ bara Hugo tydligen som verkligen blev "käär".

På vägen efter träningen gick vi förbi Rut mfl. I skyltfönstret var en fin slags klänning eller va det nu va. Vi går in helt svettiga utan pengar som två luffare och bara ; får vi hänga undan dom här?? Det va heelt okeej så vi ska hämta dom imorgon! Yeeej..

/ Mel ♥


Kommentarer
Postat av: Natta

HAHAH! Vet du vad det roliga är? Jag och en kompis satt på cafe för några månader sen & då satt han där. inget att dricka eller äta, såg ut som om han väntade på ngn. Jag & min kompis börja asgarva för han satt där och posa & ännu värre så fick vi ögonkontakt med oss flera gånger.. Efter typ 20 min ställer han sig upp, vänder sig mot oss blinkar & går sedan.. HAHAHAHA fail!

2009-05-20 @ 23:17:44
URL: http://braazie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0