Halo?

Då var dagen avklarad.. Har vart på promenad med mitt lilla lejon.. aa jag har ett eget lejon ;) Köpte nya istéet som är grönt te. Drack det sommaren 2005 tror jag, när jag va i Åsa väldigt mycket. Sen en dag så försvann det och nu är det tillbaka. Gott e det. 

Jag har så mycket energi fast ändå inte.. ingen energi till sånt som att plugga italienska. Nathalie jobbar så henne kan man inte ringa nej. Lyssnar på Beyonces "Halo" som det står att den heter på spotify.. vet inte ifs vad den heter och jag vet inte varför jag lyssnar på den. Jag gillar inte henne.. nej, och inte Rihanna. Komiskt att båda är svarta, men det är inte därför.. utan för att dom har så jävla gnälliga röster. Tänk efter liksom.. "if i were a boooy" och sen rihannas "disturbiaaa". Ne fyfan.
Min favorit nu är "when it was good" med flipsyde, 10 år efter alla andra :D spelar väl ingen roll.. Sen är Lost med Coldplay faktiskt jävligt grym. Man behöver inte vara deprimerad för att lyssna på dem.

Sen vill jag bara säga att alla borde bojkotta butiken Zara!!! Synd att dom faktiskt har snygga kläder men

1. Kvalitén suger
2. Personalen är bitterfittor
3. Bara gör det!

/Mel ♥

Kommentarer
Postat av: B A B Y B E L L E

OH MY , trodde bara det var jag som inte tål butiken zara !!! Den är verkligen sämre än sämst =S

Ah vet har funderat på hulebäck =) men får ser hur det blir ! (A)

kisses

2009-05-13 @ 16:22:16
URL: http://belleofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0