Hår ska lukta gott

mm nu är jag nyduschad och fräsch och om två minuter börjar grey's anatomy. Jag är alltid sån som säger "ååh det är det ikväll" sen missar jag hela programmet i alla fall.

Idag var det dags för silverschampot igen. Det stör mig att det luktar äckligt. Eller inte äckligt men typ konstgjort.. inte gott iaf. Hår ska alltid lukta nytvättat och det spelar ingen roll hur mycket balsam man tar, silverschampot tränger igenom. Jaja, det blir inte gult iaf.

Mina naglar ser förresten förjävliga ut just nu.. Har bokat återbesök men fick inte förräns på tisdag. Duktiga Jessica är fullbokad. Hur grym som helst.. dessutom är hon bara 89:a. Nej hon är ingen "elev", hon är "riktig" under rubriken Master som kommer efter elite.Hennes mami som äger salongen är den enda där som är elite och henne får man verkligen aldrig tid hos. Man väljer vad man lägger sina pengar på.

Grey's har börjat nu och min kopp té står inte där den ska.. för jag hann inte göra den. Hatar våran nya vattenkokare, den tar år på sig och jag har inget tålamod. Så jag klickar på knappen och häller upp ihopp om att det ska vara varmt.. men ne aldrig. Fail.

/Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Danke schön för kommentaren ;)

2009-05-13 @ 21:40:51
URL: http://bangilina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0