It's kinda funny

Någonsin varit så arga att ni bara skrattar? Det är jag nu. En blandning mellan övertrötthet och överarg så jag skrattar åt det. Lustig känsla.

Idag blev det iaf ingen träning över huvud taget. När Melanie gick och la sig istället för att åka iväg till Allum så gick jag hem till Patrik. En mysig liten dag, innehållande bl.a opera-sång som jag tidigare nämde. Vi mötte senare upp Adriano innan jag skulle hem och pratade lite med honom. Han hade tydligen en "hemlig" liten dejt ;) illa illa. Resten av kvällen har varit väldigt lugn. Spenderats i sängen med min laptop och några vänner-avsnitt.


Och ja! Nu ska ni få höra. Anton Gold funderar tydligen på att stämma oss och Adriano. För vad vet jag inte? haha. För det enda jag/vi nämt om honom var för några dagar sedan då jag enbart skrev att jag sa att vi inte räknade med att han skulle gilla våran blogg (han kommeterade hur kass våran blogg var) och att han sjöng falskt. Jaja. Förjävla skoj måste jag säga för det kommer ju inte gå så bra. Med tanke på att han även "trakasserat" Patrik på sin blogg så är ju inte han helt oskyldig. Too bad guld-pojken!
Sedan att Adriano la upp en bild på honom och skrev att han är en looser är en annan sak. Det har inte vi med att göra. Även om vi nu skulle tycka det (Men jag säger ingenting, så har jag ingenting sagt).
Men jag menar... tycker bara att en kille med sådant bra självförtroende och är så självgod (som han själv säger) inte borde ta åt sig. Det säger han till och med att han inte gör. Men när han sedan kommer med att han funderar på att stämma oss ger ett helt annat intryck. Då känns det som att han känner sig lite hotad ändå? Självförtroendet kanske inte är på topp trots allt? Eller vill du bara ha lite uppmärksamhet lille vän?
Men men, man får ju inte glömma att han är ju bara människa han också.

Take care
Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0