Ja, vad gör man?

Fan vad rolig man kan vara då. Förlåt men jag är totaly blaaaaaaank! Jag är uttråkad.
Tänker på allt och ingenting. Längtar till Sex and the city. Saknar D. Är röksugen men orkar inte resa mig. Sur för att Matthew's kläder redan är slutsålda. Jag vill träffa Elvis (lillebror, not "The King"). Jag vill ut och shoppa nu. Ångest att man inte tränat på... ja vad kan det vara.. två veckor kanske?! fy.

Nej nu tror jag att jag ska pallra mitt goa arsle till balkongen ändå asså.
Need some "fresh air" !

Nathalies


Kommentarer
Postat av: Micaela

Sv: Ja det har du rätt i. Dom bilderna är mycket häftigare men hon är alltid fin :)

2009-05-14 @ 23:29:31
URL: http://micaelaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0