Nyttigt ÄR gott!

Jajemen! Det är väl självklart att jag njuter av en påse godis eller ett Max eller Burger King-mål, men i det stora hela så lutar min röst åt det nyttiga hållet! Inte bara det att man håller sig bättre i form om man inte äter skit hela tiden, utan man mår även också så mycket bättre. Och tjejer, skräpmat ger er celluliter!
Nu får ni inte tro att jag sitter här och låtsas vara Anna Skipper för oh no. Jag älskar godis! Jag unnar mig. Men inte varje dag hela veckan. Det får ha sin gräns.
Nu ska jag iaf fixa i ordning en skål med yogurt, apelsin, äpple, kiwi, krossade linfrön och russin. Också så grymt gott! Det borde ni testa.

Ca 2 dl yogurt
2 st apelsiner
2 st kiwi
1 st äpple
 Och så toppa med lite krossade linfrön och russin



Puss & Kram
Nathalie


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tror du att du är? varför ska andra äta som du och bli lika ful som du?

2009-05-19 @ 17:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0