plugg!

Hej, nu sitter jag här och pluggar men inget fastnar typ! har prov på öl imorgon! jätte kuuuuul!

fundera på det här med tjockisar! varför ska man vara tjock!? det är så jävla äckligt! okej ja själv e tjock men det klär mig, det är ingen annan som klär i det,
alla tjockisar tycker typ att man ska tycka synd om dom bara för att dom är tjocka! snälllaa ja kommer inte tycka synd om er, bara äcklas av er! tror inte det är nån som tycker synd om tjockisar! dom förtjänar inte det! dom gör ju inte nått åt saken heller! pattetiska! fyyyyy! kan inte släppa det alltså! ska spotta på alla tjocka människor jag ser from now on! så att dom kan få in det i sin feta skalle om det inte är för mycket fett ivägen såklart! 

tänk å ta henne på murran!



i helgen vill jag festaa! vill till gretas! visar dom eurovision där eller? måste bara fixa pengar isf :D 

puss och smek på kuken!
Putterik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0