Sony Ericsson

Ja! jag har hittat en mobil jag vill ha. Har en alldeles utmärkt som räcker för mig men den är för tjock och den känns inte mig. För stora knappar. Den här heter T700 och är såklart en Sony Ericsson. Gillar ingenting annat, nu har man ju vant sig.

Sony Ericssons mobiltelefon T700: kombinerar klassisk elegans och metallfinish i ett litet och smidigt format – bara 10 mm tunn.

Bra va? Den är inget speciellt, men vad spelar det för roll. Nyaste mobilen var roligt när man var 14 år. Problemet är bara vem som ska köpa den till mig?

Vad tycks?? /Mel ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Går den inte av på mitten? Fast du är nog liiiite försiktigare med mobiler än vad jag är :) haha. Snygg iaf!

2009-05-14 @ 22:03:14
Postat av: Melanie

Haha, jag vet inte vad du gör med din mobil men det krävs nog en del. Har haft en tunn innan och den är hel än idag!

2009-05-14 @ 22:12:50
URL: http://gayogirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0