Uefa

Medans alla sitter och kollar på CL-final, sitter jag här med mitt knäckebröd+smör+ost (GOTT!) och en tékopp. Står ca 15 andra koppar runt omkring mig också. Typ från igår o imorse o så.. Jag sitter o googlar på Spaniens och Englands u-trupp som ska spela U21-Em. För jag ska vara på plats på Ullevi när dom är där. Och? kanske ni tänker. ja tycker det är jävligt roligt i alla fall. Vad är mitt uppdrag? Att stå o se sexig ut kanske? naa..

Jag ska ta hand om dom små kidsen :) Ni vet dom som ska hålla spelarna i handen och följa med ut på planen. Dom kidsen! Jag älskar ju och ta hand om barn och detta visste min chef. Så hon frågade mig och ingen annan om jag kunde tänka mig att hjälpa till. Så det är hon och jag o en hel dagistrupp typ. De ska få käk sen ska vi till ullevi o så ska dom öva o sen käka igen och sen är det dags för knattarna att göra entré. Sen ska vi sitta med dom o kolla matcherna. Så mycket mer vet jag inte.. det är möte om två veckor (som krockar med min nageltid) och då får vi veta mer. Jag ser iaf fram emot det huuur mycket som helst. Tror ni jag kommer skriva i min cv sen att jag jobbat för Uefa? Eh, aaa.

Det gäller o skaffa kontakter ;)

/ Mel ♥

Men preecis lixom. I'll be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0